Még csak 17 éves, de már háromszoros túraautó-bajnoknak vallhatja magát. Alig 5 éve tartó pályafutása alatt sok nehézséggel kellett szembenéznie, ám minden előítélet ellenére évről évre bizonyítja rátermettségét. Keszthelyi Vivien a Telekom legújabb reklámkampányának részeseként most pontosan erre szeretné biztatni honfitársait is.
A világ legfiatalabb háromszoros túraautó-bajnok pilótája azért vállalta el a felkérést a novemberben induló kampányban való szereplésre, mert hisz abban, hogy a magyarokkal kapcsolatos elavult sztereotípiák nem állják meg a helyüket. Hisz abban, hogy hazája szülöttei – mint azt már a történelem során számtalan alkalommal bebizonyították – úttörők a világban és olyan elképesztő dolgokra képesek, amit nem lehet egy-két vagy akár három szóban megfogalmazni.
„Úgy gondolom, hogy egy ilyen kampánynak és üzenetnek valós szemléletformáló hatása lehet, és büszke vagyok rá, hogy pozitív példaként a részese lehetek” – mondta a 17 éves autóversenyző.
Keszthelyi Viviennek sohasem állhattak útjába az előítéletek vagy kétkedő megjegyzések. A kezdetektől fogva hajthatatlanul követi álmát és a Telekom reklámkampányában saját példájával szeretné ugyanerre buzdítani minden honfitársát.
„Nincs olyan, hogy lehetetlen. A Most Generáció pedig mindenkire kiterjedő kifejezés. A digitalizáció világában, aki keres, az talál – kapcsolatokat tud építeni, támogatókat tud gyűjteni az ügye mellé, szert tehet szinte bármilyen tudásra akárhol is legyen éppen, és mindehhez elég akár egy okostelefon is. Mi magyarok hihetetlen dolgokra vagyunk képesek, melyek nem köthetők korhoz vagy nemhez és bőven túlmutatnak a sztereotípiákon.”
Forrás: vivienkeszthelyi
Facebook
Twitter
YouTube
RSS