Ezt a kérdést, maga Lewis Hamilton teszi fel nekünk, akit az újabb világbajnoki cím mellett leginkább a divat hoz lázba. Olyannyira, hogy miután februárban a Tommy Hilfiger bejelentette a Mercedes Formula-1-es csapatának támogatását, Hamiltonból azonnal márka-nagykövetet „csinált”, ráadásul most ősszel az első közös kollekció is megjelent: TOMMYXLEWIS néven.
Lewis Hamilton számára köztudottan mindig fontos volt a megjelenés, a stílusosság. Ennek jegyében, vagy ezzel összhangban, egyre több és több tetoválás került a brit testére, szinte már ikonikussá vált a köves orrpiercingje és a felemás, nagy, figyelemfelkeltő fülbevaló gyűjteménye. Fantasztikus teljesítményei mellett, a divathoz fűződő kapcsolata is mindig adott okot arra, hogy róla beszéljenek az emberek. A jelenleg ötödik világbajnoki címe felé menetelő pilóta egyszer meg is fogalmazta, hogy az autóversenyzés után saját márkát tervez létrehozni. Az első lépést meg is tette.
Áprilisban történt meg a nagy bejelentés, miszerint az amerikai divatmárka négy, Gigi Hadid-el reklámozott szezon után, Lewis Hamiltonnal folytatja a közös munkát. Mi sem mutatja jobban ennek jelentőségét, hogy Gigi Hadid az elmúlt évek legismertebb, legkeresettebb modellje, őt „váltani” pedig nem kis teljesítmény. A kollekció szlogenje: „Whats your drive?– Mi hajt téged?” – és a rá épülő reklámkampány, tökéletesen passzol a Hamilton által sugárzott képhez: a versenyző elszánt, céltudatos, ám gyökereit soha meg nem tagadó, alázatos személyiségéhez.
Ezzel nem csak az autósport szerelmeseit, és a Hamilton-rajongókat vonzották be, de mindazokat is, akik egy hús-vér, hiteles példaképet kerestek, olyan példaképet, aki büszkén felvállalja, honnan indult, s mindig hálát ad a sikereiért.
A kollekció pedig még ennél is hitelesebb, hiszen Hamilton érdeklődése, és csodálandó életszemlélete mellett, a tetoválásai jelentették az elsődleges ihletforrást Tommy Hilfigerék számára.
Mindezzel talán új trend üti fel a fejét a divatvilágban, azonban mindaddig, amíg ilyen – tartalmas és igaz – üzenet társul hozzájuk, okunk nem lehet panaszra. Sőt, még pátoszos önismeretre és elszántságra is ébresztenek minket, szóval marad a kérdés: What’s YOUR drive?
Fotók: British GQ, Denim Dream, Tommy Hilfiger, Fox Sports
Facebook
Twitter
YouTube
RSS